lördag 28 juli 2012

tiden...


...räcker inte!
Jag vill ha mer tid!
Fler dagar!
Idag skiner solen.
Det blåser varma vindar.
Oliver och jag måste ut på Väla en sväng.
Hi, jag måste faktiskt dit. Ikväll ska vi nämligen på kalas och fira Pontus. Ska se om jag hittar något som gillar och vill sitta på den här kroppen.
Antagligen hittar jag inget som liksom 'klickar'...men jag gör ett försök iaf.
Men. Först ska vi köra in Elin och Nora till stan.
Helsingborgsfestivalen pågår ju för fullt.
KRAM
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

  1. Mmmm...Precis man får riktigt "suga ut" all tid varje sekund i livet :)
    Riktigt läcker bild du bjuder på/Kraaaaaam ♥

    SvaraRadera
  2. Gäller att ta tillvara på varje minut. Hoppas att du hittade något fint på Väla. Vilken fin bild du har gjort. Ha en härlig söndag! Kram

    SvaraRadera