tisdag 7 augusti 2012

bildlöst

Inga bilder...det får bli ett bildlöst inlägg, sitter nämligen på jobbet och har min rast.

Jodå, jag kom upp i tid idag.
Vaknade hundrafemtioelva gånger inatt och låg vaken en halvtimme innan klockan ringde.
Oliver kände nog redan igårkväll att det var något på gång. Han vaknade och fick komma över i vår säng tidigare än vanligt och där for han runt och kom inte till ro. Imorse låg han med huvudet ner och på Jannes ben...
Tilda vaknade och kom upp några minuter innan jag körde iväg och vinkade till mig i trappfönstret <3>När jag vinkade tillbaka kändes det som om det var igår jag sist gjorde det och när jag kom in på jobbet kändes det...det kändes...inte så mycket faktiskt...helt ok...viktigt att vara 'open minded' eller hur ;)
Det är lite rutiner som ska fastna och när de är fast får man upp farten lite lagom :)

So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar