lördag 4 augusti 2012

bland aror och annat

Ja, det blev tomt och tyst och lite småtråkigt i huset när släktingarna hade åkt vidare för att fortsätta sin semester i Danmark. Vi bestämde oss för att ta en tur till Djurparken här i Helsingborg.
Många besökare i parken idag. Det var smådjurens dag där idag...några djurföreningar som pratade om 'sina djur'...man bjöds på glass...och ansiktsmålning för de barn som ville...Tilda ville :)
En eftermiddag som bjöd på solsken...pratstunder med papegojor :)...fina sådana...nyfikna påfåglar...






 

1 kommentar:

  1. Åh så fina foton Linda !! Vad mysigt att gå på djuppark, det älskar jag att göra fast jag är vuxen :P Helsingborgs har jag dock aldrig varit på.
    Såg din outfit för morogndagen också, hoppas verkligen det blir en bra första dag. Många gånger kan det ju ändå vara roligt att få träffa gamla kollegor och så igen.

    Glossybox är riktigt härligt faktiskt, iaf om man som jag älskar sådana där små prover av olika saker. Tycker faktiskt att det är ett helt okej pris också, jag vann ju tre månader hos dem, men kommer nog fortsätta premunera ytterliga tre :)
    Bra grej att ge bort i present också !

    Mah ha ha ja det du , jag är lite hemlighetsfull av mig ngn vecka till ... he he
    Kram ! ;)

    SvaraRadera