fredag 10 augusti 2012

...blivande vinterbadare?...

Fyra dagar är nu avklarade på jobbet och jag måste säga att det idag kändes som om jag i princip inte varit borta från min arbetsplats någon längre tid. Helt ok. Det är bra. Det känns bra. Som det ska.
Och nu väntar tre dagars ledighet. Också bra. Och helt ok ;)

Janne var iväg hela eftermiddagen med de tre minsta här i huset.
Jag har lånat lite foton av Janne från deras dag som började i Hembygdsparken i Ängelholm:


Det började regna och då körde kvartetten vidare till Höganäs där Tilda och Oscar badade...tror de är blivande vinterbadare, minsann.
Oscar har sagt till mig vid ett flertal tillfällen att han vill fortsätta att bada långt ut på hösten...det förvånar mig inte om vi andra står fullt påpälsade när han kastar sig i sundets vågor senare i höst :)



Elin då...hon var inte med på eftermiddagens strapatser. Och inte får jag fota henne, väldigt sällan iaf. Därför lånar jag Elins senaste Facebookprofilbild. Fin, tycker jag. Min fina Elin <3>

Janne fyller år på måndag. Då ska vi, frun och barnaskaran hans, fira honom...imorgon ska vi fixa lite inför det + inför söndag då 'släktfamiljen' kommer.
Även lite Douglaspassning står på schemat imorgon. Douglas har upplyst Emma att han ska till Tilda och Janne. Jaha, minsann...alla vi andra då ;)

1 kommentar: