söndag 5 augusti 2012

just så


Godmorgon, sköna söndag.

Just en skön söndag önskar jag att det här blir och att inget särskilt ska hända.
Inget särskilt står på dagens agenda, därför bör det ju inte dyka upp något särskilt.
Det här är typiskt mig när jag står inför något 'särskilt' som ska hända och det gör jag nu. Står inför något 'särskilt'...dock inget nytt...har varit med ett antal år och kommit tillbaka efter sådana här längre ledigheter. Men det känns lite annorlunda den här gången. (och på fredag känns det förmodligen som jag aldrig varit ledig så här länge)

Janne frågade mig igår om arbetskläderna hänger på garderobsdörren i hallen av en ren psykologisk anledning. Jo, så är det nog. Usch, vad tramsig jag är...men men...sådan är jag. Man är snabbt inne i rullorna igen. Det vet jag ju och jag vet att det kommer att bli bra (vet också att tiden kommer rulla på så in i vassen fort...)
Har bestämt mig för att försöka planera min tid lite bättre...får se hur det kommer att fungera. Men jag ska som sagt försöka.

Nähäpp. Dags att låta den här sköna söndagen ta sin början :)

3 kommentarer:

  1. Det kommer säkert att gå jättebra.
    Man är orolig innan för att man inte riktigt är varm i kläderna.

    Fina vallmo!
    Snart är sommaren slut :-(

    Kram K

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga Foto ..........
    Jo,du...det kommer gå bra/Kram från mig & ha en riktigt Skön Söndag!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att söndagen blir precis så bra som du önskar. Bilderna är underbara !

    SvaraRadera