onsdag 22 augusti 2012

Sofias änglar

Tittade ni på Sofias änglar när det visades på femman?
Tänk vad livet kan få en helt annan vändning än vad man planerat och hoppats på.
Jag följer en blogg, en smärtsam sådan.
Varje morgon tittar jag in på bloggen och sedan ytterligare flera gånger under dagen.
http://www.joelisacadam.blogspot.se/
Vilken fighter. Vilken kvinna. Jag beundrar henne!
Skulle jag någon gång hamna i en livssituation där hela mitt liv sätts på kant...då hoppas jag att jag har samma styrka och vilja som Elisabeth!

2 kommentarer:

  1. Åh,ett jättebra & gripande program,men...Jag har så svårt för sådant & för gripande hälsoberättelser eftersom jag genomlevt så mycket själv...Pratar dock aldrig om det & är bla en Obotlig Optimist ♥

    /Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Jag såg faktiskt lite av det programet, fruktansvärt stark och beundransvärd kvinna. Jag fascineras ofta över hur stark människan är och när jag själv har det jobbigt så brukar jag faktiskt tänka på de som har de värre. Visst får man må dåligt och ha en dålig dag oavsett vad det gäller, men man kan ändå hämta inspiration från sådana männsikor ! :)

    Tusen tack appropå det för ditt fina mail och fina kommentarer !
    Kramar !

    SvaraRadera