onsdag 22 augusti 2012

...utryckning i regn...


Tjejerna gick ut som vanligt och väntade på bussen till skolan.
De väntade och väntade.
Ingen buss kom och jag fick göra en utryckning i pyjamas och håret på kors och tvärs och köra de till skolan.
Regnet tilltog rejält under tidiga morgontimmarna. Nu är det grått men uppehåll.
Jag hoppas att det håller sig så resten av dagen.
Tjejerna ska ha aktivitetsdag, hela skolan tillsammans...för mycket regn förtar lite av roligheterna...
Published with Blogger-droid v2.0.6

3 kommentarer:

  1. Kikar in lite snabbt då jag tagit lita datatid.
    Min nya mobil tar all min tid nu:) så roligt att lära sig nya saker.
    Hoppas allt är bra

    SvaraRadera
  2. Regn och blåst här oxå, så trist, blåsten är värst tycker jag, just nu skiner solen men det flyger runt svarta moln på himlen så det kommer nog en skur snart. Trist väder men men, hösten är i antågande så det är bara att gilla läget. Hoppas tjejernas aktivitetsdag i skolan klarar sej från regnet. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Mommy to the rescue :)
    Inte kul att stå i regn och vänta, stygg buss !

    Tusen tack frö dina gulliga kommentarer, de värmer ska du veta. Det känns rätt skönt att vara tillbaka i någorlunda vardag nu igen.
    Hoppas du fått mitt mail med lösenordet också.
    Kram

    SvaraRadera