torsdag 6 september 2012

...det luktar...


Solen skiner, men visst är det så att man känner att sommaren har övergått till höst.
Jag tycker om det.
Luften är klarare och det luktar gott, det luktar höst!

Idag väntar en eftermiddag och kväll på jobbet.
Oliver har varit själv på dagis idag och det gick bra :-)
Ikväll ska Janne på 'kickoff' med barnen.
Det är Tildas klass som 'kickoffar'.
 Istället för en sommarfest i slutet av ettan blev det så här i början av tvåan.
Jag själv, jag längtar till helgen som är en ledig sådan.

4 kommentarer:

  1. Oooo...Jaaa,visst är det ljuvligt ~ Älskar Hösten ~
    Ha en underbar dag/Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med. Jag tycker också om det:)

    SvaraRadera
  3. Visst är det ljuvligt när hösten är som nu solig och krispig hög luft , visst doftar det höst ! Underbart !

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild (känns som jag upprepar mig, men du tar så många fina foton :) )
    Jag håller med dig, det känns "höstigt" nu, jag tycker luften blivit kripsigare och jag tror nog att träden komemr börja skifta ganska snart, det blåser mer också !
    Jag föredrar sommaren, men hösten har sin charm den med.

    Hi hi vi verkar ha liknande musiksmak minsann :)
    Hoppas allt går bra ikväll.
    Kram!

    SvaraRadera