fredag 7 september 2012

...fredags...

Får jag den här lilla gosbollan i min famn, ja då har jag svåt att slita mig från henne.
Det har även Oliver. Oj, vad han är gullig mot sin lilla bebiskusin. Han sträcker fram armarna och vill hålla henne direkt när han ser henne och så glad han blir när han får ha lilla Lilo i sitt knä. Han klappar henne på huvudet och böjer sig försiktigt fram och pussar henne.
Även storkusinerna håller minsta kusinen i sina famnar. Mysigt :-)
Emma har varit här i eftermiddags med Douglas och Lilo. Småkillarna har lekt med varandra och med Tilda.

Idag var jag verkligen trött på jobbet. Fredagstrött. Men nu stundar en ledig lördag och söndag för min del. Så skönt.
Nu i dagarna har jag varit tillbaka på jobbet i lite mer än en månad...och det känns bra, riktigt bra. Det är en skön känsla det. Tänk, så skulle alla få känna det. Både arbetsförda vuxna människor när de stiger upp på morgonen för att göra sig iordning för en arbetsdag och även alla barn skulle få känna det så när de gör sig redo för en dag i skolan. Verkligheten ser inte ut så överallt....

Trevlig helg till er alla.

Har förresten hört att det stundar fint väder imorgon. Perfekt för en fotopromenix på Sofiero =)

1 kommentar:

  1. Ha en underbar dag på Sofiero, jag hoppas du får fint väder, jag hjälper till och dansar sol-dansen hela natten haha :-) Här blåser det rejält just nu men får hoppas det lugnat sej till imorgon!! Må väl och sov gott! Kram

    SvaraRadera