tisdag 4 september 2012

kuddkrig

Vi hämtade Elin på skolan och körde till Ikea allihop där vi åt kvällsmat.
Lite kuddkrig mellan Oscar och Elin i en kuddmonter.
Väla fick också ett snabbt besök av oss.
Tänk om man hade kunnat ha en vuxen hemma när barnen är i dagis- och skolåldern. Så mycket lättare allt hade varit. Mindre irritation mellan barn/barn och mellan vuxen/barn.
Det är inte så tungt att jobba när jag vet att Janne är hemma. Ibland är det lite kaos men jag antar, eller vet att lite kaos hör till livet och vardagen...och det är, oftast iaf ganska ok.
På måndag smäller det! Alla ska iväg på var sitt håll. Spääääännande....

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

  1. Oh ja jag kommer fortsätta skriva! :) Eftersom ingen tyckte bloggen var tråkig var det bara jag som tyckte mig själv vara tråkig :)

    det där på måndag lät spännande :)

    SvaraRadera