tisdag 23 oktober 2012

kalsonger...byxor och så kalsonger

Inte någon vidare skärpa på den här bilden...men som han såg ut min lille man igårkväll.
Han satt och åt kvällsmat i bara kalsongerna. Sedan hämtades långbyxor som han fick på sig. Därefter gick Oliver och hämtade ett par kalsonger och nickade när jag frågade om han skulle ha dem på sig. Jag drog på dem utanpå långbyxorna...min tanke var att Oliver skulle protestera för att det är fel, men icke. Så så här såg han ut hela kvällen igår :) Kanske tror han att det här är rätt...att det är så här det ska vara :)

godmorgon...tisdag morgon och dagen blir längre än planerat från första början. Möte i eftermiddag. Barnen börjar tycka att jag går på många möten och utbildningar som förlänger mina arbetsdagar. Oscar undrade ikväll när alla möten är slut...möten har man ju lite då och då, det kommer vi inte ifrån, men jag håller med att det har varit mycket extra den sista tiden...förhoppningsvis blir nästa sex veckorsperiod inte likadan.

Ha en skön dag allihop!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar