söndag 21 oktober 2012

kusinsamling

...godmorgon...
...önskar er alla en härlig söndag.
Idag ska jag försöka få till en ny header till bloggen. Det kan väl vara på tiden.
Lite mer höst i headern...för ganska snart är det ju dags att göra den lite julig...och hoppa från sommar till jul, det är ett ganska stort hopp. Vi får mellanlanda i hösten.

 Dagen här i vrån får inledas med lite bilder på nästan alla kusinerna från gårdagen.
Oscar var dock hos en kompis och Tilda var iväg när vi åt kvällsmat....

ja, att få alla att titta i kameran var som vanligt inte det lättaste :)
för att få småkillarna att titta åt mitt håll tjoade jag femtielva gånger "vad har mamma på huvudet" och "vad har moster på huvudet" då tittade de snabbt åt mitt håll och Oliver visade vad jag hade på huvudet...tydligen en glassked :)
 
Oliver blåser på Douglas varma mat
Hjälpsam liten man


1 kommentar:

  1. Härliga bilder. Specielt den på barnen rungt bordet och minstningen på pottan.

    SvaraRadera