måndag 29 oktober 2012

nominerad

Lite gulligt med en bumboosittande bebis vid måltiderna =) Så satt Lilo när vi åt frukost i helgen och trivdes nog ganska bra där på bordet. Än tittade hon åt ena hållet och än åt andra...det blev ju lätt så för något hände överallt...hela tiden :) Natten gick bra. Douglas och Tilda sov tillsammans i hennes säng och Lilo sov i Olivers....fram till tre fyra på morgonen då hon låg och bubblade. Det hela slutade med att hon fick komma över och sova i vår säng...bredvid Janne eftersom Oliver höll ett hårt tag om mig "lilla kusinen ska inte tro att hon får sova bredvid min mamma, minsann!" Där somnade hon om gott...och där låg hon och tittade på oss i mörket några timmar senare :) tyst och leende och en glad liten kusin bredvid som klappade henne nätt på huvudet. Storebrorsan och Tildakusinen vaknade någon timme tidigare (redan klockan sex hörde jag hur de pratade, vi hade vridit tillbaka klockorna på natten, därför blev det lite extra tidigt den här söndagsmorgonen :)                                                                        

 Nu till något annat! Jag har blivit nominerad till veckans blogg inne hos sjubarnsmamman Titta gärna in där. Eller så kan ni bara klicka in er på HÄR och rösta på min blogg. Vinner man, alltså att min blogg får flest röster, ja då får man en länk till sin blogg i en vecka hos sjubarnsmamman och på så sätt kan man få fler läsare till sin blogg.


Tanken bakom den här bilden:
Lilo visar med sitt finger att hon tycker ni ska gå in
och rösta på hennes mosters blogg =)

1 kommentar:

  1. Jag har redan röstat så klart ;)
    Fick rösta på Johanna också för att vara rättvist, men jag hopaps du vinner ;P

    Ush vad tråkigt med en sådan nitisk person, ni är ju dessutom där i jobbet, tycker ändå man kan ha lite överseende med sådant.
    Trist :(
    Kram

    SvaraRadera