fredag 26 oktober 2012

...tihi...





Jag älskar bilder på barn i höstlövshögar, kungliga eller icke kungliga!

Ska försöka få några bilder på barnen när de hoppar i någon lövhög...de brukar vara ganska så lätta att får med på sådant =)

Jag gillar kungligt, det vet alla som känner mig...Igår tillkännagav det svenska hovet att prinsessan Madeleine och Chris har förlovat sig.

Undrar hur det blir nu då...ska hon fortsätta vara prinsessa (svensk sådan) och ständigt agera från utlandet?
Hur som, hon slår inte sin syster i trevlighet och att vara folklig!
När jag nu är inne på kungligt lånar jag någon bild från www.kungahuset.se





Ha en härlig fredagskväll gott folk!
Min spenderas på jobb =)






































1 kommentar:

  1. Hello :-)

    Nu har snart alla löven blåst bort från träden så jag ser fram emot att se dina barn bland alla löven :-) Speciellt charmtrollet Oliver :-)

    Hoppas du har det bra på jobbet ikväll!

    Ha en fin helg!

    Kram

    SvaraRadera