fredag 2 november 2012

...alla söta...

<3 God morgon alla solstrålar det är fredag och nu helg.. Så underbart att vakna upp fånga sin morgon stund njuta av det som bjuds runt en <3 Va hälsad vackra själ till denna fredags morgon <3 Kramar om Åse <3
Fredagmorgon och här är det full rulle! De flesta är uppe och pigga och alerta. Tilda, Oscar och jag kör ett städryck inför kvällens kalas (ja, inte bara det, det är ju helg!! och skönt att ha städningen fixat nästan innan den börjar =))
Ja, vi städar och Oliver kör med sina bilar på jobbet - glada rop från honom och tutande ljud från bilarna.
Det känns som en bra start på dagen och helgen =)
Hoppas alla ni också har en bra morgonstart!

3 kommentarer:

  1. Visst e det härligt att ha rent o fint inför helgen !! Fredagar e min städdag men idag ska jag bara mysa o räkna ner timmarna till det blir 80 tals på siöcrona !!
    Ha det fint
    kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig och din fina familj en härlig helg och hoppas ni hittar många fynd på Gekås i Ullared!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Låter både mysigt och ...som en bra idé ! Tror jag ska ta ett städryck när jag kommer hem jag med! Då är ju allt klart sedan :)
    Ja det känns otroligt skönt att få tillbaka lite glädje och energi, jag hopaps nu inte faller platt som en pannkaka sedan. HAr fått lite positiva besked och det gör mig glad, samtidigt vill jag inte ropa hej förrän jag är över häck som de säger, mitt jobb har en tendens att krångla till saker... :P

    Oh ..jag komemr absolut spana :) Jag kommer vara den där kvinnan med kjol, långt såg i en hästsvans med en make som ser otroligt trött och irriterad ut .. (eller vänta ... gör inte alla män det inne på Gekås .. *fniss*)
    Vi kommer nog åka dit efter lunch, jag sa hålla ett öga öppet iaf ;)
    Har du kvar mitt nummer ? I så fall kan du ju messa om du ser ngt ( ha ha något...) som liknar mig :)
    Kram !!!

    SvaraRadera