måndag 26 november 2012

blifriskblifriskblifriskblifriskblifriskblifriskblifrisk


Då blev det ytterligare en vabdag.
Tilda är sjuk. Feber och öm i kroppen.
Nu är det attblifriskväldigtsnabbt som gäller!
Är det fler ungar i hust som ska bli sjuka så bli det NU!! (Oliver räknas inte för han var sjuk förra veckan!)
Har inte lust eller tid med sådant här. Ska på julbord/show med jobbet på torsdag och på fredag är det flygdags till Visby ju.
blifriskblifriskblifriskblifriskblifriskblifriskblifriskblifriskblifriskblifriskblifriskblifriskblifriskblifrisk
Tror ni det hjälper att tjata bort det sjuka...
Själv är jag jätteförkyld, så det skadar inte med en lugn dag under täcket - både för mig och Tildisen i var sin soffa medan det blåser och regnar och är väldigt kallt ute. Men jag har egentligen verkligen inte tid eller lust med det här!!
Har ni sett den där reklamen när en gubbe går ur sin bil och det bara väller ut en massa snorpapper. Tror att det är en bil...och så finns det nog en variant när papper väller ut från något kontorsrum...tycker den reklamen är så äcklig. Just nu känns det om jag är mitt i en sådan räääälig (äcklig/hemsk  på skånska)reklamsnutt...är man förkyld så är man...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar