tisdag 27 november 2012

det lättar...

...i huvudet och näsan och imorgon ska Tilda till skolan.
Köpte en veckotidning som är fylld av juliga sidor som sig bör i dessa tider då advent står för dörren.
Julgodis. Adventsgott. Pynttips. Julklappsfix. Ja, listan kan göras lång och man kan få många nya infallsvinklar att se/göra på saker och ting...och mat och gotter =)

Jag har bestämt mig för att idag ska minsann Tildas julgardiner och alla adventsstjärnor och ljusstakar fram. Lite ändrade planer där...men en dag hit eller dit spelar inte så stor roll.
En kaka ska också bakas och bockas av på "attgörainförjulenlistan".

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag hoppas att ni alla blir friska nu !
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Gokväll, nu är det torsdagskväll och imorgon åker du och mannen i ditt liv till Gotland. Härligt för er, njuuut och vårda kärleken på tu man hand!

    Inget inlägg på bloggen från dej på ett par dar, inte utan att jag blir lite orolig för du brukar vara flitig på att skriva men ibland behöver man en break från bloggen (som jag har nu från min) så jag hoppas du tagit lite semester från bloggen så inget har hänt dej!

    Ha en underbar helg och njut av varandra!

    Tusen Kramar!!

    SvaraRadera