lördag 24 november 2012

Elin 15 år!!

Tänk att jag har varit mamma femton år. Idag.
Idag fyller världens bästa Elin 15 år!!
~ Grattis goaste Elin ~
Vart har åren tagit vägen.
Tittar man i backspegeln så har åren passerat väldigt fort.
Livets gång, gissar jag...

Nu ska vi snart smyga upp för trappan och sjunga för Elin.
Sedan står frukosten framdukad med en räksmörgås på Elins plats :)


I söndags var Janne och jag iväg och köpte Elins presenter. En liten bäddsoffa och ett soffbord.
Några kuddar till soffan och lite luktegott + några småsaker från syskonen ska hon också få.
När vi skulle lasta in soffan i bilen var det bra nära att jag fick stanna kvar där den införskaffades...men efter lite meck och alla säten som går att fälla i bilen var fällda så fick både soffan och jag plats. Jag fick sitta mellan framsätena och paketet...


Nä, nu ska vi samla ihop oss och smyga upp (så gott det går att smyga upp de här stora paketen...men vi gör ett försök :)) och sjunga för Elin.

En härlig lördag önskar jag er alla...glöm inte att vara rädda om varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar