torsdag 1 november 2012

första november

Lite småblåsig första november. Riktig höstig sådan.
Minns första november för några år sedan...då snöade det...

När jag slutar jobbet i eftermiddag ska jag susa till dagis och hämta Oliver. Sedan ska vi hoppa in i bilen för att snabbt susa hem och hämta stora trion och sedan fara vidare till svärföräldrarna. Där ska svärfar firas eftersom det är hans födelsedag idag. Janne ansluter när han avslutat sin arbetsdag.

Höstlovet går vidare. Jag tror barnen faktiskt är nöjda med det som har varit. Fastän vi inte har gjort 'jättegrejor' så har det ändå inte varit helt händelselöst lov och lite är ännu kvar av lovet.
Imorgon ska Tilda till en kompis och Oscar ska ha kalas på kvällen...och på lördagmorgon, nästan mitt i natten bär det av till Ullared!!! Det ser vi fram mot =)

1 kommentar:

  1. Ska ni till Gekås ? Jag och maken ska kanske dit på lördag eftermiddag, itne helt bestämt ännu , men det lutar åt det :)

    Sv. Tack snälla Linda. Det måste vara jobbigt att se de anhöriga, samtidigt är ju döden faktiskt ibland ltie vacker på ngt sätt, en befriare för de som varit dåliga länge.
    Jag tror att ni som jobbar på äldreboende faktiskt vet mer om döden än de flesta.
    Kram !

    SvaraRadera