söndag 4 november 2012

glittrigt

Direkt efter jobbet for jag iväg och fixade mina naglar. Åratal sedan sist.
Blev nöjd med resultatet. Skönt att ha fina naglar.
Det blev rosaglittrigt idag vilket inte syns så bra på bilden, men så är det iaf.
Jag tycker min hand liknar en gummihandske modell "gammalrynkigtantshand"...jaja, gissar att åldern börjar ta ut sin rätt ;)

Efter nagelfixet for jag hem och kramade alla. Oliver hade jag inte sett sedan i fredagskväll om man bortser från nattetid då han kommer över i vår säng. Nu har vi kramats jättmycket!
Dags att gå ut i soffan och mysa med Tildisen.
Har varit dålig på att bloggpromenixa i helgen...lovar att titta in till alla imorgon!

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 kommentarer:

  1. Fina naglar... jag saknar mina... men vågar inte ha på jobb efter allt gnäll... Trist när man inte hinner se sin familj pga jobbet... men så är det när man här ett jobb som vi.... Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Tjusiga nagler, precis lagom långa så det ser naturligt och fint ut :-)

    Hörredu, dina händer ser inte alls ut som en gummihandske modell, det är kameran som spelar dej ett spratt. Mina ser exakt likadana ut på bild :-)

    Nu är det hög tid att leta upp kudden, hälsa söta Oliver :-)

    Natti natti

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det där med att ta snygga foton på sina egna händer är skitsvårt rent ut sagt, så det är inte du ;) det är kameran !
    Själv har jag övat lite och insett att om man håller i en kopp eller ngt blir det rätt bra foton ! :)
    kram

    SvaraRadera