torsdag 22 november 2012

långsam lunk


Idag är jag hemma och vabbar med en febrig Oliver. Inte riktigt vad jag hade planerat idag, men allt blir inte alltid som man vill.

Det har gått i långsam lunk här idag...av förklarliga skäl. Ganska skönt att slippa vakta kökskranen hela tiden (endast en gång har jag fått lyfta lilleman därifrån). Men såklart är det bättre när han är frisk!
Nu ska vi bara se till att vara friska hela högen i helgen som stundar...Elin ♥♥♥ fyller ju år!

Jag har haft upp alla julklappskassar från källaren och "högat" upp alla på köksbordet och skrivit ner någar listor för att lätt kunna pricka av vad som är kvar att införskaffas.

Och så har jag blundat när jag har tittat ut genom köksfönstret...solen har strålat vackert hela eftermiddagen och det är ju härligt. Mindre härligt när solen skiner så är att man ser att det är hög tid att ta tag i putsning av fönsterna...fler som gjort samma upptäckt?

2 kommentarer:

  1. Fina bilder, han får krya på sig! :)

    SvaraRadera
  2. Sötaste Oliver du får se till att bli frisk och kry igen!! Inge kul att du är sjuk! Lite tråkigt att mamma inte behöver passa kökskranen hehe men snart är du på G igen och energin flödar :-)

    Linda, solen är vacker och fin på alla sätt men den avslöjar oxå ett och annat, tex. fönsterna som är oputsade och dammet som ligger så jämt och fint inne. Bara att låtsas att man inte ser det *s*

    Ha en fin kväll! Oliver, krya på dej!!

    Kram

    SvaraRadera