fredag 23 november 2012

morgonbestyr


Innan jag hoppade in i duschen satte jag igång kranen till handfatet. Oliver ville 'tvätta händerna'. Ok, tänkte jag. Vattnet får rinna bara lite grand så är han sysselsatt medan jag duschar.
Det gick jättebra. När jag var färdig var Oliver i princip det också...med handduks- och bhtvätt.
Jaja, jag slapp plocka toarullar och annat nerifrån wcstolen som är det mest troliga alternativet över vad som annars hade hänt. Jag föredrar tvättade handdukar och bhar.




Fortfarande lite gnälligare är min lille man, men inte alls som igår, så under dagen blir nog Oliver som 'vanliga Oliver' igen. Pluttemannen :)

Ha en härlig fredag allihop!

3 kommentarer:

  1. Oliver, han är en av mina favoriter det måste jag säga. En kul kille som gör sitt bästa för att hjälpa mamma tex. att tvätta handukar och bh, en driftig lite kille. Hur ska detta sluta *skrattar*. Bild nr 2 är obetalbar :-)

    Skönt att killen börjar krya på sej så han kan hålla mamma och resten av familjen igång hehe

    Ha en underbart fin helg och var rädd om dej!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Sicken liten sötefis, busig också, men så ska det vara i den åldern ;)
    Vad mysigt med födelsedagsfirande, 15 år är ändå en ganska viktig födelsedag, de är på ngt sätt ett steg in i vuxenvärlden, sveriges "sweet 16" :)

    Jag ska faktiskt köpa just en sådan filt som gemensam julklapp till våran julklappslek här hemma :) Den passar liksom de flesta personer :)
    Tack så mycket, hoppas nu allt är bra när jag får hem det också :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. :-)
    Så himla goa bilder!!
    Hoppas att ni får en skön helg.
    Kramar K

    SvaraRadera