lördag 10 november 2012

my heart goes boom

Å, vilken härlig stil hon har.
Musikstil.
Klädstil.
'Bara hon stil'.
Miss Li, är det jag menar alltså.
ATT jag inte har upptäckt henne tidigare (jo, jag har hört henne tidigare, men inte förrän första avsnittet av 'så mycket bättre' nu i höst UPPTÄCKTE jag henne - och ja, jag vet att jag har sagt det för någon vecka sedan, men vad gör det!!?)
Hon är ju så himla bra.
Och ikväll är det hennes kväll i 'så mycket bättre' (jag jobbar men programmet står på inspelning, var så säker på det!)

3 kommentarer:

  1. Jaa,hon är bra :)
    /Kram pårej & ha en bra jobbkväll!

    SvaraRadera
  2. Hon är underbar miss li, har inte heller lyssnat mkt på henne, men kommer absolut lyssna mer på henne nu! Skall bli kul och se programmet ikväll :)

    Ja vill med ha lite snö nu, om inte annat minus och frost. gärna till första advent så man får lite julstämning! :)

    Magen mår bättre igen, så det är skönt. Ja det är synd med bloggträffen, men men inte mkt och göra, jag gjorde ett försök i alla fall.

    Kram

    SvaraRadera