måndag 5 november 2012

regnmörker

Jag längtar faktiskt efter en riktig vinter. Riktig i det här fallet är en vinter med mycket snö och riktig kyla! Det är så mysigt.
Men det är mysigt med det här regnmörkret också, dock inte lika roligt att vistas ute i.
Såååå, en sådan här dag som idag...utan snö, lite råkylig, med regn och bara regn tittar jag tillbaka på en av trädgårdens sommarblommor. En riktigt somrig sådan...kanske skulle jag ta och leta upp en riktigt vinterbild...tror jag sparar det till imorgon :)

Tiden springer ifrån mig känns det som. Nu är det jobb imorgon innan jag har tre dagar med ledighet och då ska både det ena och det andra hinnas med. Inklusive lite mer här på bloggen, hoppas jag.
Lite införjulensaker ska göras, lite utvecklingssamtal, ett besök på vårdcentralen m.m. så jag kan ju undra hur pass lediga dessa dagar kommer att vara...

Nähäpp, nu är det dags för lite familjetid =)

1 kommentar:

  1. Det var precis vad jag behövde, en vacker sommarblomma som riktigt lyser av glädje, drömmer mej tillbaka till dom varma dagarna, nu är det sååå råkallt på nåt sätt. Länge är det till våren men den kommer :-)

    Ha en fin kväll och mys ordentligt med familjen :-)

    Kramkram

    SvaraRadera