måndag 12 november 2012

skor

Vad tycker ni om skor? Jag tycker om skor. Köper inte de dyraste, långt därifrån men det finns faktiskt billiga skor som är fina de också...och om de inte håller så länge, vad gör det, jag har ju inte lagt ner en smärre förmögenhet på dem.
Jag tycker om 'klackaskor'. Kan kanske bero på att jag är lite kort i rocken och vill vara lite längre ibland...har ett par fina skor som jag har tänkt ha på fötterna på Lilos dop på lördag. Klacken är ganska hög och ganska smal och det ser ut som skon har en svart spets över en ljust guldaktig yta.

De gula här är häftigaoch har en bekväm klack. Sådana hade jag kunnat tänka mig att ha i min ägo. Som en vardagssko:
Skorna nedanför med mycket bling är fina. Också 'villhakänsla':



Och här en romantisk sko:
 satin stilett häl plattform med bröllop satin blomma skor (fler färger finns)
www.lightinthebox.com
Ännu en fin sko att ha till vardags:

Skor - Lola Ramona: Elsie | Yttersidan av skon
www.brandos.se
Hittar hur många fina lite festligare skor som helst. De tar liksom aldrig slut när man sitter här och tittar, men jag avslutar med ett par söta som ser sköna och bekväma ut:
 konstläder högklackade runda tå pump med blomma på ankeln (fler färger)
www.lightinthebox.com

Inga vinterskor här inte ;) men kanske läge att köpa något av dessa par när våren tar vid om några månader.
Festskor är himla fina, men vardagsskor använder man ju dagligdags...kanske de gula eller randiga får en plats hos mig när det är dags att springa på lätta fötter...

1 kommentar:

  1. Ohhhvad fina, gilalr verkligen de gröna... och så lät de med spets himla fina !!! Jag ahr nog alldeles för mycket skor där hemma, men jag är lite som du, jag köper billiga skor så kan man ha flera ;P

    Legotårtorna såg helt fantastiska ut, jätte rolig inspiration, tror jag sett en sådan legoform ngn stanns, komemr bara inte ihåg var...

    Sv. Jo... jag börjar känna att det är dags för lite medvind, är lite trött på all moptvind jag haft senaste året. :)
    Kram

    SvaraRadera