måndag 26 november 2012

vart jag än går


Jag har alltid varit sen att 'upptäcka' låtar...och det är jag väl den här gången också, antar jag.
Men bra är den, när man än gör upptäckten av vart jag än går!

...om du känner dig ensam...om ditt ♥ slår...
...om ditt ♥ slår kommer jag vara med dig vännen vart du än går...
...om ditt ♥ slår kommer jag känna av din själ vart jag än går...
...vart jag än går vart du än går...

Har meckat lite med headern under dagen. Nu får det nog vara bra för ett tag.

4 kommentarer:

  1. Jättebra låt & så fin header )
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin headern blev! :) Har dock tröttnat lite på den låten...lyssnat för mycket tror jag.

    Jag har svarat på din kommentar i det skyddade inlägget.

    SvaraRadera
  3. Nu är de tre vinnarna dragna! Kika in och se om det blev just du som vann ett presentkort!

    Kika in här och se
    http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/11/26/9058001-de-tre-vinnarna-ar/#kommentarer

    SvaraRadera
  4. Hi hi hi .... ja lite sent kanske, men då har du ju inte hunnit tröttna på den å andra sidan, det är faktiskt en riktigt mysig låt.

    Nej jag förstår om man inte vill lämna över sjuka barn, men lite halvsnörvliga gör nog ingenting för ärligt talat är alla lite förkylda så här års. ;P

    Tack, blomman fotade jag faktiskt på resan til Mauritius, tror det är en vatten lilja. Blir nog lite juligare bakgrund i veckan dock :)
    Kram !!

    SvaraRadera