söndag 9 december 2012

santa Claus is coming to town

 
Om ni inte vill höra alla applåder så är mitt råd att ni spolar två minuter fram i videon. Där börjar sången.
 
Hur länge trodde ni på Tomten? Hur länge ville ni tro på Tomten?
Jag tror att när man är riktigt liten så tror man på Tomten, men sedan kommer det några år då man inte riktigt vet vad man ska tro - kanske för att alla faktiskt är kvar i rummet, ingen har gått ut för att köpa tidningen...och sedan är man så stor att man bara lägger Tomtetron åt sidan, det är lite löjligt att tro på Tomten...

2 kommentarer:

  1. Jag tror fortfarande på tomten :-)
    Ha en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Kul att du hittade hit och tack så mycket!

    Nej jag tycker inte man behöver hänga ut barnetsfar, jag blir riktigt förbannad på det hela!

    SvaraRadera