fredag 27 december 2013

...helgen är här!...


Nu håller jag helg. Två dagar bara ledigt. Hur skönt som helst. Sedan bara två arbetsdagar kvar av det här året.
2013 har varit bra. Ska försöka göra en återblick här i bloggen under helgen.
Än så länge är almanacksbladen blanka i 2014 års kalender, ja förutom att dagarna för sophämtning är antecknade men det är ju liksom inget som man kommet att se tillbaka och minnas om ett år...nä, inget är planerat ännu för nästa år - "bara" en av presenterna som Tilda ska få när hon fyller 10 år och som hon kommer att bli himlans glad över!
Det regnar och regnar och bara regnar idag. Trist. Vi hade tänkt oss en promenix på stranden imorgon, men håller det här i sig lär det inte bli någon strandpromenad...men promenera ska jag! - vid regn tar jag passande mundering på mig och traskar ut med kameran här hemmavid! Så. Det. Så!
Efter jobbet idag for jag hem och hämtade familjen. Bilturen gick till svärföräldrarna som bjöd på middag. Efterföljande kaffe bjöds i svärmors julkaffekoppar:

2 kommentarer:

  1. Trevlig helg!
    Så fint med julservis... Har en dröm om en sådan men det blir ju så lite man använder en sån...
    Kanske kan vi fylla en av de tomma almanacksbladen med en fika?
    Kram på dig!!
    //Karolin

    SvaraRadera
  2. God fortsättning!
    Njut av helgen :-)

    SvaraRadera