lördag 28 december 2013

...inledning...

Dagen inleddes med en härlig sovmorgon. Hur vanligt är det att barnen är lugna och tysta fram till klockan tio en lördagsmorgon? Inte alls vanligt, skulle jag vilja påstå. Händer typ aldrig. Men idag så...och det var inte barnen som väckte mig, vaknade själv bara sådär!!
Strax efter uppvaket blev det akututryckning innan jag hunnit dra kläder på mig eller hunnit äta frukost.
Den där utryckningen fick mig att bara vilja stanna inomhus hela dagen och inte ta ett enda steg i någon skog eller längs någon strand. Så regnigt grått och trist. Men när jag några timmar senare lämnade Tilda hos en kompis stannade jag till i Råådalen på väg hem och promenerade en liten sträcka och tog några bilder.
Vattennivån var hög i ån och vattnet brusade, men det var härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar