onsdag 1 januari 2014

...2013 ---> 2014...


...Tildisen och jag...
...pluttemannen och jag - dessa lyspinnar var bland det bästa på hela kvällen, Oliver bröt/tände nya hela tiden och kopplade ihop dem till långa formationer...
Förra årets sista timmar spenderade vi hos vänner i grannbyn.
Trevligt sällskap, mycket prat och goa skratt. God mat och roliga Wii- battles, både sång och dans!
...så fin...
...Oskar och min Oscar...
Efter maten skulle vi skicka upp kinesiska lanternor som Johan och Alexandra hade köpt. Det visade sig vara lättare sagt än gjort.
...inte lätt...
...fortfarande inte lätt...
Alla var involverade i dessa lyktor. Några höll den, någon skötte elden. Jag skötte kameran, det var ju tvunget att förevigas...tills maken min tyckte att jag också skulle komma och hålla i lyktan. Det var kallt om fingrarna, det blåste och lyktan lyfte INTE....
Vi gick in i värmen.
...dans- och sångbattles...
...snart 2014...
...min minsta plutt och jag vid tolvslaget...
...ser lite smågalen ut...
...Oscar har precis skålat in det nya året...
...lilleman var vaken till klockan två inatt, sedan orkade han inte mer...
...och vid halv tre körde vi hem efter ett väldigt trevligt nyårsfirande!! :)
Jag fick sova till halv tolv idag. Hoppsansa! - och nu är det snart kväll, mörkret faller och vi såsar vidare... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar