torsdag 2 januari 2014

..."lappa mig!"...

♥"Mamma, lappa mig!" Så säger Oliver varje kväll då jag ligger hos honom när han ska somna...och jag klappar honom på kinden och han myser ♥ Oliver klappar mig också. Det är väldigt mycket klappande innan de små busiga ögonen faller ihop av trötthet ♥
Vår säng brakade ju ihop för några veckor sedan. Janne fixade den. På julafton var det dags igen. Fotändens gavelparti är i två bitar och det är dem som har glidit isär varje gång.
Tidigare ikväll for vi iväg och fick en ny, det var tydligen ett fabrikationsfel hos leverantören, vi var inte de första som råkat ut för detta.
Lilleman var med oss och medan vi väntade på vårt paket blev vi bjudna på glass. Liiiiite spännande var det allt att "göra" glassen själv :) - god var den också.

Nu är snart alla barnen i sina sängar, och snart så ska Janne och jag se på "Hobbit 2" - hoppas jag kan hålla mig vaken hela filmen för jag vill verkligen se den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar