onsdag 28 maj 2014

...lite konstigt...

Vad konstigt det känns när jag inte har de där "såklart" blogginläggen i huvudet eller det där flytet i skrivfingret...så har det varit i några, iofs bara två dagar nu ~ konstigt som sagt...
Tidigare ikväll hittade Oliver en undanstoppad tomteluva som han drog på sig :) ~ inte riktigt säsong för tomten nu inte...men tanken var väckt och lilleman undrade om tomten har bil?? Visst har han det, blev svaret eftersom det inte alltid är snö när han kommer till oss...snö = tomten kommer i släde, ingen snö = tomten kommer i bil ;)

2 kommentarer:

  1. Jobbigt när bloggidéerna tryter.... :( jag har massor och blogga om som jag ligger back med känner jag :/

    Intressant frågeställning dock.... haha

    SvaraRadera
  2. Vad de är söta med sina härliga och fria tankar de små <3
    Själv känner jag att jag har lite tidsbrist :P
    Tokiga ungar du har som badar ...brrrr :D
    KRAMAR !!!!

    SvaraRadera