måndag 2 juni 2014

...galen...

Det var en riktigt härlig lunchpromenad jag fick idag. Där mellan klockan elva och tolv någongång var det bara jag och alla fåglarna i skogen. Så mysigt med allt fågelkvitter. Även en liten ekorre hoppade i ett träd. Jag tittade på h*n och h*n tittade på mig och sedan hoppade den lille filuren snabbt vidare.
Det är lite tomt här hemma. Oscar är ju inte här. Fastän barnen bråkar så man blir galen på dem är det himlans tomt utan någon av dem <3
Ikväll får familjen fiskpinnar, själv ska jag ha sallad och grönsakssoppa ~ allt serverat i fat med söta blåa blommor. Jag har djupa tallrikar, mattallrikar, kaffefat och koppar i den här lilla servisen som jag fick i julklapp en gång i tiden av Emma. På den tiden då högsta önskan var att flytta hemifrån men man hade fortfarande några år kvar i flickrummet. Tror Emma köpte servisen på galne Gunnar i Burlöv. Det är många år sedan den butiken gick ur tiden, men jag tyckte om den då det begav sig :)

2 kommentarer:

  1. Härligt att kunna njuta av skogspromenaden!

    SvaraRadera
  2. Såg gott ut det där du ! :)

    SvaraRadera