söndag 1 juni 2014

...härliga söndag...

Vilken kväll!! Janne och jag satt kvar i uterummet och pratade och njöt av kvällssolen länge efter kvällsmaten. Härligt.
...mitt i vallmon...
I eftermiddags satt jag med Tilda och hennes kompis i uterummet när de åt mellanmål ~ då började det regna, stora droppar som smattrade mot taket. Ganska mysigt ~ mindre mysigt var åskan och blixtrarna som också kom men det var snabbt övergående :)
...'vattenglidbanan' ~ dagens bästa, tror jag minsann...
Just nu tror jag att trädgården är som finast. Många blommor i full blom som lyser upp olika "punkter"/ delar av trädgården.
...aklejor mot en vacker blå himmel...
...vår skruttiga bänk som man snart bara kan titta på ~ annars brakar den ihop, jag tycker om den, den är en del av trädgården...
...jag älskar pioner!!...
...de är många vartenda år och stora blir dem, men inte goda...
Förresten:
...vår minste lille man sov till kvart över tio idag ~ när har det hänt förut, liksom ~ han var supergosmyskillen när han blev väckt <3 för jag fick liv att väcka honom när det var dags för frukost/lunch...

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att sitta där när de regnar, vad fina blommor

    SvaraRadera