lördag 21 juni 2014

...mest igår...

En trevlig dag och kväll med härliga vänner sätter sina spår ;)
Halv ett körde våra gäster hem och då blev det sängen i ett huj för minste mannen, luften gick ur honom och han somnade på två röda sekunder...vakndebvid vid fem imorse, lade sig hos oss och sov till...kvart i elva!! Då vaknade både han och jag :)
...fina Tildisen <3...
Tilda, Oliver och jag dansade och VILKEN TUR med vädret vi hade igår!! Solen sken hela tiden, riktigt varmt var det när vi var iväg på midsommardansen :)
Lite fika i gröngräset...
Hemma efter sommardansen mitt i förberedelserna och framdukningen av maten gick strömmen! Långt om länge framgick det att det är varmvattenberedaren som har pajat :( roligare saker finns det att lägga pengar på men en sådan måste man ju ha så det är bara att le och vara glad...jaja, den gamle har väl iofs gjort sitt ~ är från 1986, men pengarna är tråkiga likväl att behöva spendera på något sådant.
När strömmen var tillbaka och maten som skulle värmas var värmd...
...barnaskaran igår...
...dukades buffén fram ~ jag älskar bufféer och jag älskar att testa nya rätter, igår blev det många nya rätter!
Lyspinnar är skoj! 
Nu ska vi dansa vidare på Fredriksdal.
Förresten. Igårkväll fick vi ett litet mess från Elin som firade midsommar med sina tjejkompisar. De var i tidningen, Helsingborgs dagblad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar