onsdag 4 juni 2014

...mycket trevligt...


Idag har det regnat ganska rejält, men det gjorde inget för dagens lille utfärdade:
Oliver hade en härlig dag på stranden med sin förskolegrupp ~ stenar kastades i vattnet och exakt hela matsäcken åts upp! Bussfärden var spännande och så "kom vi hem sent, mamma" ~ kvart över ett i eftermiddags var barnen tillbaka på förskolan ~ jag Ä L S K A R små barns kommentarer och konstateranden :)
Ikväll har jag varit en sväng på Väla med en kollega ~ lite shopping, lite kvällsmat och mycket trevligt prat :) Jag hittade vad jag var på jakt efter; Elin fick en tröja  som en liten skolavslutningspresent ~ hon har sommarlov nu, de andra får vänta ytterligare en vecka...både på skolavslutning och en liten present. En tröja till mig var svårhittad men i sista affären så fanns den ;)
~ godnatt ~ 

1 kommentar: