torsdag 19 juni 2014

...olika nyanser rött...

Jösses som man ser ut idag!! Knallröd i ansiktet. Små brunröd på nedersta delarna av benen. Knallvit på magen (det är HIMLA grannt...) och även halva brösten håller samma vita skala, andra halvan stoppljusröda, lite polkagrisrandiga bröst m.a.o. Armarna är väl den del av kroppen som har tjusigast färg; lite brunröda, mest bruna närmast händerna. Vad kan man då säga om detta? Kort sagt: att man/jag aldrig lär mig; inte sitta i solen utan solskydd, att ha lite mindre kläder på mig så att även magen kan få lite färg. Igår hade jag linne som förutom skylde magen även hade lite väl breda axelband. Jaja. Grannt var det, eller hur? ;) någon gång i framtida livet kanske jag lär mig...
Idag skiner inte solen. Inte det minsta. Men det gör inte något eftersom jag ska förbereda mat inför morgondagens buffébord. Jag älskar bufféer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar