onsdag 11 juni 2014

...vilken dag!...

Vilken dag, ja! Ett spektrum av alla känslor tror jag att det har varit. Förmiddagen var jobbig...jag glömde näsdukarna hemma, himla smart...men jag rev en bit toalettpapper på en av skolans toaletter och hade den ihopaknölad i handen innan den användes. För den användes. Bästa fröken kommer vi inte att träffa mer. Sorgligt. Tårarna sprutade. Jobbigt. Tilda var jätteledsen. Jobbigt. 
Efter skolavslutningen for vi till Bakken ~ som vi brukar göra den här dagen, varje år. I år åkte vi många karuseller hela familjen och vi hade verkligen en toppenbra dag, trots en hel del regnskurar.
Det var längesedan jag åkte så många karuseller som jag gjorde idag. Bl.a. åkte jag berg- och dalbanan i trä för första gången. 
...här ska man inte svänga höger...
Någonstans längs banan blev man fotograferad och efter rutten kunde man se bilderna på en skärm och man kan tydligt se att Janne är inte lika "besvärad" av berg- och dalbanan som Tilda och jag är ;) 
...det går inte att åka karusell och vara tyst!...

1 kommentar:

  1. Ush förstår dig, näsdukar saknas ofta när man behöver dem som mest. Det var iaf ett helt underbart kort på er i bergodalbanan hihihihi <3
    Kramar!

    SvaraRadera