onsdag 2 juli 2014

...en apa i stan...

Idag har en del ärenden uträttats med de tre äldsta barnen. Lite inför den stundande semestern och lite "baraingetsärskilt". Oliver var hemma och hjälpte Janne att klippa gräsmattan.
...bilden får tala för sig själv ~ såhär kändes 'träningspasset' idag, skit!!!...
Sent i eftermiddags nästan när kvällen tig vid körde vi ner till stan.
...hela min familj <3...
Vi hade hört att Zillah och Totte skulle vara i stan på lilla hamntorgsfesten som är nu i dagarna.
...mina yngsta och jag...
Zillah vann en talangtävling för nu ganska många år sedan och då buktalande hon ~ med sin apa Totte och det blev succé! Jag minns att jag tyckte att hon skulle vinna. Hon var så ung. Och så duktig. Och vann gjorde hon alltså och idag var paret i Helsingborg.
Efter showen skrev hon autografer. Tilda  och Oliver ville ha autograf så vi ställde oss i kön.
...Tilda fick puss av Totte...
...Zillah visar Oliver vart han ska titta när jag ska ta foto på dem...
...när det är fest i stan finns ett stort pariserhjul på plats :)...
Jobb imorgon. Bäst att knyta sig. Godnatt :)




1 kommentar: