fredag 15 augusti 2014

...ett nytt försök...

Ett långt, inte det minsta planerat blogguppehåll har det varit.
När vi satt på färjan till Fårö tidigare i somras skrev jag och skulle lägga upp ett blogginlägg från min telefon, som jag brukar göra. Inlägget stod bara och tuggade någonstans ute i rymden. Jaja, tänkte jag, dålig täckning. Men så fortsatte det och jag tänkte att ett litet uppehåll kan ju inte skada...uppehållet blev visst inte så litet, men fortfarande kan jag inte publicera via telefonen och det stör mig enormt mycket. Hoppas det här funkar, sitter vid den stationära datorn, har jag inte gjort på åtskilliga månader.
Hittade en ´rörlig bild´ i arkivet. Oliver som liten skrutt ♥
Ha en härlig fredag. Själv ska jag och Tilda och Oliver till Höör och hälsa på Ann och Ebba.

2 kommentarer:

  1. Teknikens under... Blev lite orolig att en av mina favoritbloggar lagts ner... Kul att se dig igen här i Cyberspace... Hade varit kul att träffas live oxå nån dag....
    Kram Karolin

    SvaraRadera