söndag 17 augusti 2014

...söt bebis...

Vilket ruskväder det har varit idag. Nu tror jag sommaren är över på riktigt och det gör inte mig något, jag tycker det är mysigt med hösten. Inte så många måsten...eller iaf inte 'måsten' på samma sätt som under årets ljusaste månader. 
Tyvärr finns det ju många som inte alls mår bra när hösten kommer ~ en extra tanke till dem, det finns någon särskild jag tänker på <3
Ruskväder får mig att vilja scrappa och det är nog dags att sätta igång med jukortsskapandet inom kort...får se hur mycket prestationsångest jag får i år.
Men innan jag gör några julkort ska jag göra ett till den här lilla sötisen:
...Tilda och Freja...
Vänner till oss fick för två veckor sedan en liten flicka. Freja heter hon och hon är väldigt väldigt söt <3
Tilda, Oliver och jag var och hälsade på Freja och hennes föräldrar häromdagen. Tilda fick hålla henne och Freja bara sov och sov :)
Nu är det dags för mig att sova; skolorna börjar imorgon och jag ska först vara med Tilda en liten stund och därefter ska jag köra Oscar till sin skola. Båda två börjar på nya skolor imorgon, spännande :)

2 kommentarer:

  1. Godmorgon o så liten man kan va

    SvaraRadera
  2. Spännande med nya skolor... Bella börjar oxå idag, fast hon tror att hon redan börjat skolan när hon började på fritids förra veckan... Nu kommer den riktigt stora utmaningen... sitta still mer än 5 min... Ha det gott! Kram

    SvaraRadera