fredag 29 augusti 2014

...tre rum...

Jag ska jobba ikväll, snart dags att byts om till jobbekostymen...lämnade Oliver lite tidigare än normalt eftersom de skulle fotas idag på dagis. Det tackade jag för :) och körde direkt ut till Sofiero där det i helgen är den stora trädgårdsfesten. Portarna slog upp klockan tio idag. Jag var på plats en kvart innan och fick köa en stund.
Lite kallare i luften idag än förra året då jag också var på den här utställningen. Mer sol förra året var det också, men inte mindre vackert idag för det!
Först gick jag och tittade på några trädgårdsrum.
...det här arrangemanget stod på en...
...byrå, i ett sovrum som var full av ~ inte strumpor eller så utan blommor och grönt...
...grönt är skönt...
...en trädgårdsgunga...
...det här rummet tycker jag om!!...
...rost och gamla fönster är fint ~ och lite blänk från vattnet är fint...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar