onsdag 27 augusti 2014

...två flugor...

Just nu slår jag två flugor i en smäll. Färgar håret (nu träder de grå fram när sommarsolen och ljuset försvinner; så bort ska de där retliga grå, vilka jag iofs inte alltid tänker på att de är på knoppen MEN när jag gör det...Det var första flugan det :) Andra; medan färgen gör sitt trampar jag en sväng på träningscykeln jag införskaffade för några veckor sedan (den ska vara ett alternativ till powerwalks och annat när vädret är katastrofalt dåligt och man inte alls vill ut)
När jag testade den här cykeln för första gången lyckades jag med konststycket att trampa itu sladden så jag trampar utan motstånd idag ~ men jag trampar!
...tre flugor egentligen ~ bloggar ju också ;)...
En gång i månaden får jag glossybox hem i brevlådan. Det är skoj att testa nya produkter ~ många är så dyra att jag aldrig kommer att köpa en förpackning i originalstorlek, men som sagt roligt att testa såhär.
Igår fick jag månadens box som bl.a. innehöll ett bodybutter från body shop. Det doftar underbart. Så underbart att jag köpte en stor burk i deras butik idag på Väla. 
Jag har testat många bodybutter, de flesta modell billigare och de är lika bra som body shop's, men den här doften föll jag för pladask! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar