tisdag 19 augusti 2014

...vi är igång...

Ja, nu har vardagslivet dragit igång. På riktigt. Jag började jobba idag efter min sista semestersväng den här sommaren (dock jobbar jag bara imorgon och är sedan ledig sju dagar ~ så kan det bli när man har tvättstugeschema :)) Oliver har haft sin första dag på dagis efter ett långt sommarlov. När jag väckte honom imorse  var han "fortfarande trött" sa han. Jo jag tackar för det. Han har haft sovmorgon hela sommaren :)
Elin började också skolan idag. Andra året på gymnasiet. Jösses. Tiden. Åren. Dagarna. Fånga tiden. Fånga nuet. Här. Och. Nu.
Tilda har åkt på läger med sin klass. Till Bolmsö. Spännande och pirrigt.
Och iochmed att jobbet startade idag så var det också dags att starta lunchpromenixerna. Det gjorde jag. En blåsig promenad som även bjöd på en (snabb, tack och lov) regnskur.
...sol, vind och vatten ~ dagens promenadväder...
Mys i soffan när vi kom hem i eftermiddags, bara lilleman och jag hemma och ikväll har vi myst med Lia. 

1 kommentar:

  1. ja här drog mitt vardagsliv i gång för ca 1,5 vecka sen med en utöknign av aktivitet idag

    SvaraRadera