tisdag 16 september 2014

...bara vara hemma...

Idag är vi lediga och ska bara vara hemma. Arbetshelgen som den här svängen även innefattade måndagen (gårdagen) är avklarad och resten av veckan innehåller en del utbildningstillfällen med jobbet ~ det är trevligt med sådana avbrott :) Men idag är vi bara lediga som sagt...och jag vill bara vara hemma!
Nätuppkopplingen verkar vara tillbaka. Jag tackar och bockar. Det gör inte så mycket att uppkopplingen inte har fungerat här hemma. Jag har läst fyra böcker och det är ju bara så skoj när man plöjer genom bra böcker. Tycker jag.
Men. Vad som gör något är när man som kund får ett löfte om att problemet ska lösas, en tekniker ska komma på en utsatt tid och inte kommer och inte hör av sig. DET irriterar mig enormt ~ mycket mer än att det som inte fungerar inte blir vidgjort.
En del betongalster är färdiga.
Fler ska skapas. Har fått beställningar. Det är ju jätteskoj!! ~ det trodde jag inte att jag skulle få :)
Den lilla hortensiabollen ska jag köpa en särskild färg till och piffa till lite, kan nog bli väldigt fint.

2 kommentarer:

  1. coolt

    lägg ej energi på sånt du ej kan påverka :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina... Kan man beställa? Jag älskade krukan med blomman i... Så fräck... Får man beställa en sån gör jag gärna det!!!
    Kram!

    SvaraRadera