lördag 13 september 2014

...med all rätt...

Lite arg och irriterad har vi allt rätt att vara nu; igår skulle en tekniker komma hem till oss och fixa rätt på internetet...senast klockan 18 skulle det vara klart. Klockan 18 hade inte en själ ringt på hos oss. Janne ringde och nu ska någon komma på måndag. Jag är mer irriterad över att inte någon kom som vi blivit lovade, än över att vi inte har någon uppkoppling...för gissa vad jag hinner läsa böcker!! Snart fyra stycken på två dagar :)
Jag tycker om sanna historier ~ det är sådana jag slukar nu. 
...den här fick jag av Janne i julklapp för några år sedan, nu lånade jag den på biblioteket och kan inte släppa den...
...snart dags att läsa den här...
...hemska tanke ~ ung mamma med cancer som dör från sitt barn ~ mardröm...
Dags att avsluta rasten och återgå till lördagskvällen på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar