fredag 27 mars 2015

...fredagens eftermiddag...

Som alltid när jag kör till Ann kör jag alltid en sväng genom hela byn, Höör. Så många minnen. Alla olika skolor. Torget (idag var det påskpyntat) Kyrkan och gästis - två vackra byggnader. Idag tog jag en sväng inom små gator som jag inte brukar köra inom ~ mycket nybyggt och samtidigt gammalt som jag känner igen.
...Samreal, gammal fin byggnad ~ här gick jag fjärde klass...klassrummet på nedre plan till vänster var mitt "hemklassrum"...
...i ankdammen mitt emot Samreal var det påskpyntat...
...Höörs kyrka ~ här konfirmerades jag 1989...
Som vanligt när man har man har trevligt och inte har setts på länge går tiden fort, alltför fort...men vi hade iaf en trevlig eftermiddag.
Ann har många (fyra) söta marsvin.
...fina Vanilj....
...kelig och pratsam...
...3 glada tjejer och en fundersam liten kille...

1 kommentar: