fredag 3 april 2015

...lång dag, hoppas jag...

Långfredag. Den må kanske vara lång (jag önskar att den blir lång eftersom jag har en del kvar att fixa inför morgondagen) men den har gått fort. Vilken tur att jag slutade en timme tidigare än jag brukar. Den timmen har jag utnyttjat till max. Jag älskar att bjuda på buffé men det tar alltid längre tid att förbereda än man tror. Har stått i köket hela eftermiddagen men har nu pausat lite grand; har slängt mig i soffan och tittar på Let's Dance. 
...när jag scrollade genom Facebook tidigare idag "ploppade" den här bilden upp...jag lade tydligen ut den där på dagen för fyra år sedan, då och fortfarande en av mina favoritbilder ~ lilleman bara några månader gammal...
De senaste dagarna har jag varit dålig, riktigt dålig på att kommentera längs min bloggpromenad och ändå har jag så snälla bloggvänner som fortsätter att kommentera hos mig. Jag vet inte hur man länkar via telefonen men jag vill hur som helst skicka ett S T O R T tack till Christian, Åke, Fru Eriksson, Miss Vivi, Kenneth, Jaana som fortsätter att skriva små rader hos mig. Jag blir på riktigt glad, väldigt glad när jag läser era avtryck.
Igår förberedde jag "något till kaffet" inför morgondagen. Rostade nötter i botten och så...vad som sedan ska vara i formen får ni inte veta nu ;) men gott tror jag att det är. 
Trevlig f r e d a g alla ni!

1 kommentar: