tisdag 14 april 2015

...post och annat...

Som det har regnat hemmavid idag! Nu sitter jag och väntar på Ann i Lund. Vi ska ära lite gott och prata och prata ikväll och strosa lite här i stan. Här regnar det nämligen inte. Lund är bra för vi har ungefär lika långt att köra om vi ska mötas här.
Jag skyndade mig hem från jobbet och gjorde liten "kattatvätt" och sminkade om mig. Hade tänkt hinna måla naglarna också (är ledig imorgon så de kan vara målade några dagar) men det hann jag inte och det gör ju ingen skillnad på kvällen om jag har blåa, rosa, gröna eller glittriga naglar ;)
...jag just nu, väntandes på Ann i bilen~ tycker inte om foton på mig själv rakt framifrån, lite på sniskan blir bättre...
Min post igår skulle jag ju berätta om/visa. Somnade gott i soffan till tre i natt och sedan drömde jag mardrömmar i sängen fram till klockan ringde så det blev ingen postvisning. Men nu.
...gör många fina saker av bl.a. Instagrambilder...
Har länge velat använda mina bilder, men gör det alltför sällan. Nu har jag (och fick alltså igår) beställt magneter av några av mina Instagrambilder. Och jag blev väldigt nöjd med dem:
So long! Nu är mitt kvällssällskap här :)

1 kommentar:

  1. coolt det har jag inte ens tänkt på att man kan gör a:)

    SvaraRadera