söndag 19 april 2015

...rosa prakt...

En bra söndag lider mot sitt slut och snart tar en ny vecka vid.
...lilleman har varit på kalas...
När man går på kalas får man korv, glass och godis. Så sa Oliver innan jag lämnade honom. Jag svarade honom att det är inte alls säkert att man får allt det där, men jo det var han säker på. 1-0 till Oliver. Han hade gissat rätt på allt.
...Tilda har haft hopprepsuppvisning ~ såå duktig <3...
...vårens första glass på uteservering är intagen...
Jag har njutit av rosa blomsterprakt. Någon gång ska jag vara i Kungsträdgården i Stockholm när de japanska körsbärsträden står i blom...till dess njuter jag av de träd som står och är rosa och vackra lite här och var :)


2 kommentarer:

  1. Även dessa bilder är helt underbara, men Kungsan måste du spana in nån gång, det är något utöver det vanliga. En mäktig känsla att vandra längs med dem när de står i blom (har gjort det en gång) :)

    SvaraRadera